onsdag 22 april 2009

Ingen dans ...

Kom till dansen halvt död efter att ha små sprungit från Fanny och kommer upp och så är inte våran lärare där utan vi har en annan tjej istället som inte kan våran dans. Så allt vi gjorde var att köra ordentligt med styrka och så fick vi köra våran första dans ett par gånger. Så bad Annica komma tidigare och hämta mig så var hemma vid sju vilket var skönt.

Dock kom jag på att vi bara har EN ynka liten gång kvar att öva innan uppvisningen och då måste vi hinna att lära oss klart den sista dansen och vi ska bestämma vad vi ska ha på oss och allting. En aning stressad kommer man vara kan jag ju säga ... Men hoppas att det löser sig!

ett annat problem är också hur jag ska ha råd med allting som jag måste göra nu. Imorgon fyller morfar, 3:e Maj fyller Håkan, 4:e Maj fyller Julia, 16 Maj ska jag till ullared. Aå måste jag fixa mitt hår och kläder till en sak som händer den 30:e Maj, danskläder måste förmodligen köpas... Jag vet inte hur jag ska klara av allt det på 1000 kr ...

Nu ska jag i alla fall äta mina mackor och försöka slappna av lite, imorgon är jag ledig så då får jag sova ut lite i alla fall och förhoppningsvis kan jag plugga lite!
Så fyller ju som sagt morfar pensionär :)


Veronica

Inga kommentarer: