söndag 12 april 2009

I'm Alive!

Jag lever, men jag är himla trött ... fast såklart klockan är ju 02:36 så jag har all rätt att vara trött också!
som jag skrev förut så har jag varit hos Anton sen i onsdags utan min dator, det har varit jobbigt men också lite skönt att vara utan den ett tag ... Har faktiskt också bara lånat hans dator 2 små fjutte gångar och det var i onsdags och tidigare idag (lördag).
Vi har gjort allt och inget kan man väll säga, legat hemma mycket i soffan och varit haft död. I fredags var vi och bowlade och jag gjorde en strike, dock vann Anton endå fast han inte gjorde någon strike ... Så åkte vi hem och spelade spel där jag vann ibland ;D På kvällen åkte vi till hans mormor & morfar och åt påskmat, lika trevligt som alltid!

Idag var vi ute på en promenad med undarna i solen, riktigt sommarväder!
Anton planera att vi skulle bygag ett hus mitt i skogen på en kulle som skulle bli så fint så :) På eftermiddagen/kvällen kom Mamma, Håkan & annica och hämtade oss två och så bar det av till Medevi brunn där mormor , morfar och gammlfarmor var så åt vi påskbuffé och kastade lite ring på träd. Också mycket trevligt :)

Hemresan vart ganska händelserik. sprang rådjur lite här och där, en katt som kröp längst bron och en grävling som tittade upp framför bilen ( OBS! Inga djur kom till skada under färden!)
Blev en drickpaus hos Håkans mamma också, stackars som låg och läste en deckare när vi kommer och plingar på dörren utan förvarning vid 9 på kvällen, men hon vågade öppna så vi blev bjudna på juice & banan! Vi hade lite roligt med ett förstoringsglas också :P
Så var det bara att åka tillbaka och lämna av Anton och så vidare till stan där jag hoppade av vid Fanny där jag halvsover just nu :)

Så ganska händelserik dag faktiskt, har också fått ett litet påskägg med godis + 1 parfym av Antons mamma och så vet jag att det ligger ett påskägg hemma och väntar på mig :)
Hoppas att ni också har haft en trevlig påsk och att ni inte har saknat mig allt för mycket ;D



Veronica

Inga kommentarer: