tisdag 7 april 2009

Fullt ös medvetslös!

Jag springer runt för fullt och letar saker jag ska packa, har nämligen bestämt mig för att följa med Anton hem imorgon efter jag varit hos tandläkaren och vara där tills på lördag kväll då vi blir upphämtade av mamma m.fl och ska åka till strax utanför Motala tror jag och äta påskbord :)
Jag har beslutat mig för att inte packa ner datorn så kommer bli väldigt ont om bloggning resterande veckan tyvärr ... Men så är det planerna är i alla fall tandläkaren imorgon, kanske bowling torsdag eller fredag och som sagt påskbord på lördag!

FANNY! istället för att komma till dig imorgon som vi pratade om så kanske jag kan komma på lördag efter påskbordet? tyvärr blir det lite sent då kanske ...
men jag ringer dig imorgon och hör lite med dig om det kan gå! :) <3

Så, som sagt så håller jag på att packa för tillfället och är nästan klar måste bara kolla så jag inte missat något. Ska snart sova, men kanske blir något vänneravsnitt innan så fort Anton duschat klart!
Om vi inte hörs under resten av veckan så får ni ha det så bra och GLAD PÅSK PÅ ER ALLA! :)


Veronica

Inga kommentarer: