onsdag 25 mars 2009

Våffeldagen!

Det blev inga våfflor i söndags som det var planerat först, men idag på våffeldagen då kom både Annica och mormor & morfar hit och åt våfflor.
Jag är egentligen inte ett så stort fan av våfflor precis, jag får så himla ont i magen redan efter ett par tuggor. Men jag tingar alltid i mig en våffla eftersom det faktiskt är detas dag idag som sagt!

På sjukfronten går det upp och ner. Vart lite bättre förut men när vi ätit blev det sådär jobbigt varmt igen och att jag hade ont i magen gjorde ju inte saken bättre så har gått tillbaka till soffan igen där jag nu ligger och börjar frysa nu istället...
Så upp och ner går det kan man ju säga.
Men nu ska jag fortsätta kolla på tv och spela det beroende framkallande lines solitaire!
Imorgon är det studietag så då behöver jag inte ha ångest för att jag är hemma i alla fall.


Veronica

Inga kommentarer: