torsdag 26 mars 2009

Torsdag

Idag är det som sagt studiedag och jag har faktiskt tänkt mig att vara lite duktig och läsa i våran engelskabok, så får vi se om jag orkar göra något mer. Borde förbereda mig inför svenska nationella som vi ska ha nästa vecka ... Och så har jag massor av andra uppgifter som jag borde göra också eftersom jag har bestämt mig för att INTE skjuta upp saker eller snarare uppgifter utan att göra dom direkt. Dock har jag inte lyckats så bra än.

Inatt hade jag återigen svårt att somna och jag vaknade ett par gånger. När klockan var 07.15 vaknade jag igen och var otroligt pigg. Fast bestämde mig för att ligga kvar ändå och tillslut lykades jag somna om igen och sov till 10.
Har ätit lite frukost och läst boggar, Solen skiner så egentligen vill jag bara gå ut och njuta men tror inte det är så bra eftersom jag är sjuk. Kanske tar en snabbtur ut sen så jag i alla fall får in lite frisk luft i kroppen.
Annars blir det väll en lika seg dag som igår gissar jag på :P


Veronica

Inga kommentarer: