tisdag 24 mars 2009

Tisdag

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag tycker inte alls om tisdagar!
Idag på morgonen har i princip allt gått fel, för det första när jag skulle upp i duschen så har vattnet frusit så det fanns inget vatten så ingen dusch blev det. Så är ju inte alls fräsch idag... Så blev jag sur och så spillde jag massor och nej usch!
Stackars Anton som bara försökte vara snäll mot mig fast jag var så dum tillbaka, puss på dig! <3

Men hur som helst så sitter jag i skolan nu och vi håller på att gå igenom nationella i svenska, lite små segt men ska försöka börja skriva ett pm till den muntliga delen nu snart. Ska försöka tänka ut lite vad jag ska prata om bara.
Frukostmöte på rasten och i eftermiddag blir det företagsekonomi.
Efter skolan ska jag till stan för att leta efter ett par underbara sommarskor som jag hittade på Bianco footwear's hemsida, om jag hittar dom får ni se bild :) Ni kan ju försöka lista ut vilka det är så länge.
Så blir det att åka hem och spendera kvällen framför tv'n själv!

Nej nu ska jag börja fundera på texterna ...


Veronica

Inga kommentarer: