söndag 22 mars 2009

Duktig!

Nu har både jag och Anton varit duktiga och skrivit CV, känns skönt!
förövrigt har vi haft en slapp morgon där vi bara har kollat på tv, såg reprisen av Robinson samt lets Dance. Hoppas verkligen att Leila vinner :)
Annars har det inte hänt så mycket, eller jo jag har ju inte berättat något om igår. Igår var vi som sagt på After Dark i Norrköping, det var ganska roligt och dom var jätte duktiga :) efteråt var tanken att vi skulle bara åka hem och äta korv med bröd till kvällsmat men det slutade med att vi åter igen hamnade på blackhorn och åt 2/3 rätters middag. anton och jag orkade dock ingen efterätt så medans mamma oc håkan åt det så lekte vi med isbitar, haha :P
Det var super gott, vi åt blackhorns hamburgare och så fick vi in en stooooor skål med deras egna pomme som är to die for!
Super goda!

Strax före halv 11 kom vi hem och vi slängde oss på soffan och kollade lite på star wars, eller anon kollade och jag typ satt :P haha innan vi la oss i sängen och skulle fortsätta kolla på det men båda somnade :P
så det var en väldigt trevlig kväll faktiskt!

Men nu känner jag mig väldigt ofräsch så ska hoppa in i duschen en snabbis. Ikväll kommer Annica ut och ska äta våfflor eftersom det är våffledagen på onsdag!


Veronica

1 kommentar:

Annica sa...

Det är våffeldagen på onsdag...