lördag 28 mars 2009

Shopping Lördag!

God Morgon!
Jag är nästan klar , ska bra välja ut något att ha på mig också så ska jag få skjuts in till Annica och så ska vi åka till Linköping och shoppa! :)
Känner mig faktiskt lite piggare nu när jag har duschat, sminkat mig och ska göra något. Dock är jag fortfarande lite trött i kroppen men förhoppningsvis kommer det att gå bra!
Får se vad jag kommer hem med ikväll, jag har inget planerat utan jag tar det som det kommer idag. Jag är i alla fall laddad med presentkort på Gina, Carlings och så fick jag hem 25kr på Kicks igår med!
Eller en sak måste jag ha och det är ett vitt nagellack för det börjar ta slut märkte jag igår när jag fixa till naglarna :P

Förresten är jag besviken på svenska folket igår, Leila skulle ju ha vunnit!
Men men för mig är hon en vinnare ;D Så det så!
Nu ska jag försöka hitta något intressant att ha på mig!


Veronica

Inga kommentarer: