lördag 28 mars 2009

Helt Slut!

Guuuud va mina ben gör ont, jag säger ju att shopping är bättre motion än att träna på gym :)
Hehe, men det har varit en jätte trevlig dag faktiskt. Fått en hel del köpt även om jag inte fick köpt mina skor som jag ville för dom inte fanns i min storlek... Men så är det, jag är nöjd i alla fall!
Jag tänkte inte skriva så mycket om dagen men vill ni veta hur det gått så kan ni kolla in Annicas blogg!

Fast en sak tänker jag berätta och det är att jag har kollat på H.E.A.T idag! :D
Dom uppträdde med två låtar inne på det ena köpcentret, riktigt grymma killar måste jag säga. Tur att Annica hade med sig sin kamera också så man fick lite bilder :)

Nu sitter vi hemma hos mig och kollar på film, Rally brudar. Så äter vi popcorn och sträcker ut våra onda ben :P
Ska slänga ihop ett litet inlägg med det jag köpt nu!


Veronica

Inga kommentarer: