måndag 30 mars 2009

Dagen går vidare

Skolan var riktig seg, fick reda på betyg i företagsämnen där jag låg på VG i allt.
Så fick vi reda på Logistik A & B betygen också och gör jag bra ifrån mig på ett prov längre fram så kan jag få MVG.
Så känns helt okej.
Kollade mina mail förut också då jag fått mail från Norrköpings komun om att jag är en av 140 st som ska få komma på intervju till sommarjobb så det känns bra!

Slutade lite tidigare då jag följde med Erica till tandläkaren. Så följde hon med mig till det busiga jag gjorde, vad det är får ni se när jag kommer hem :)
Nöjd är jag i alla fall!
Så käkade vi lite på stan och har slödragit runt stan men hamnade tillslut på bibban. Väntar på att Anton ska sluta halv 4, hoppas på att han kan sluta tidigare för det är ganska segt att vänta ...
Men men vad gör man inte för sin prins :)



Veronica

Inga kommentarer: