måndag 30 mars 2009

Buss jakt

Jag gick ut som vanligt vid kvart i sju till bussen eftersom den brukar komma vid tio i. Jag stod där bland dimma och fågel kvitter och när jag kolla på klockan igen var den nästan prick sju och ingen buss hade kommit än så fick ringa in till mamma och be om skjuts istället.
Så vi åkte till den andra bussen och när vi nästan är framme så kommer den också och åker förbi ...
i en liiiten förhög hastighet så åkte vi efter bussen till Tåby där den äntligen stannade så man kunde gå på!
Så efter alla om och men är jg nu i skolan och jag har redan ångest över att sitta här.
För det första är läraren försenad så han skulle komma senare och för det andra så finns det inget att göra ... Men det är bara att stå ut.
Efter skolan ska jag upp till stan och kanske att jag kommer hem och har gjort något busigt ;D
Ska kolla lite på stan också och sen ska jag möta Anton så ska vi åka hem till mig.
Mysigt!
Förövrigt ser det ut att bli en fin dag, hoppas att solen håller i sig hela dagen så jag kan använda mina nya solglasögon!


Veronica

Inga kommentarer: