måndag 23 februari 2009

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Erica

  • Länka till den som har utmanat dig
  • Berätta 7 sanningar o dig själv
  • Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
  • Skriv ett medelande i de 7 personernas bloggar så de vet om det.

Mina sju sanningar:

  • När jag väl fastnat för något så är jag helt beroende av det en viss tid tilsl jag tröttnar på det. (t.ex läsa, spela sims m.m)
  • Kan lyssna på en låt om och om igen flera dagar i rad :)
  • Jag har 3 halvsyskon som jag nästan aldrig träffar
  • Jag älskar att shoppa och om jag bara kunde skulle jag kunna spendera flera 1000 kr varje månad!
  • Min drömbil är en svart mini med schackrutigt tak :D
  • Jag har tandställning
  • Är beroende av godiset som är tre små pluppar i grön, gul och röd färg. Jag kallar dom "Daisan pluppar" för min förra hind också älskade dom och hon hette Daisy :P

Jag utmanar:

Annica
Angelica
Anton
Fanny
Linnéa
Madde
Matilda

Inga kommentarer: