måndag 23 februari 2009

Klädångest ...

Jag är lycklig!
Jag har fått ett presentkort på Gina Tricot på 1000kr av mamma och Håkan :) TACK!
Nu är bara problemet att jag har ångest över vad det är jag vill köpa för det, jag vet att jag har en lista på saker jag vill köpa därifrån men sen när jag har så mycket pengar där så vill jag ju utnyttja det så mycket som möjligt så då börjar jag tveka på vissa saker.
Dagens I-landsproblem ...
Haha :D

Ska ta någon dag nu snart och gå en riktig shopping runda till Gina och kolla lite vad som finns i stan, kanske inte alls finns något av det jag har kollat på från internet.
Jaja det löser sig, jag brukar ju kunna göra av med pengar ganska lätt ;D
En tröja som jag är intresserad av i alla fall är den på bilden här nedanför, dock får jag se hur den sitter om den finns i stan innan jag kan säga att jag ska ha den! :P






Veronica

Inga kommentarer: