torsdag 12 februari 2009

Trötter

Har inte blivit så mycket roligt bloggande idag, är för trött. Kan knappt hålla ögonen öppna ska snart sova. Skönt att vi börjar 12.15 imorgon så man kan få sova ut lite!
Har lagt fram lite packning jag ska ha med mig i helgen nu i alla fall och jag har plockat i ordning lite på rummet.

Imorgon kommer och i helgen kommer det nog inte bli så mycket bloggning tror jag. Kommer nog ha fullt upp, imorgon kommer jag vara helspänd hela förmiddagen för mamma ska opereras men det kommer gå bra! Så blir det skola på eftermiddagen sen hem till Anton och på kvällen skulle vi kolla på något i Grytgöl som skulle vara som småstjärnorna ;D ska bli roligt!
Lördag är det alla hjärtans dag och där får vi se vad som händer ... ;P
Söndag ska jag åka hem igen. Så är det äntligen lov och då ska jag bara vila och ta det lugnt försöka sova ifatt, även fast jag säkert kommer sitta uppe sent och gå upp runt 10-11 ... Men men det tar vi då :)
Nu ska jag borsta tänderna och sen försöka komma in i sängen och sova!
Natti natti!


Veronica

Inga kommentarer: