torsdag 12 februari 2009

Sköönt!

Så skönt att vara hemma igen, eftermiddagen blev först en snabbis ner på stan. Mamma har varit snäll och satt in 500 kr till mig så köpte lite saker på lagerhaus som jag ska ge bort. Så köpte jag även lite till mig själv också såklart! :P Bakformarna kostar 29kr för 100st och brickan 39kr båda kommer ifrån lagerhaus som sagt.
Åkte sedan upp till andra bauer där jag väntade på att madde kunde vara med och fota lite till vårat UF företag. Dock han jag inte få in bilderna på datorn utan får dom senare ikväll hoppas jag.

Har precis drukigt en kopp te för att få upp lite värme eftersom det är enormt kallt ute! En liten chokladbit slank ner också ... :)
Ska snart börja plocka in den stora högen med ren tvätt i garderoben och börja packa tills jag ska till Anton i helgen.
Ska nog ta mig ett litet mini spa sen också så man känner sig lite piggare!


Veronica

Inga kommentarer: