tisdag 17 februari 2009

Tisdag

Det blir inte så mycket bloggande fast jag är hemma hela dagarna ... Jaja ni får stå ut :)
Linnéa har ju varit här idag och vi har nördat dator, bakat lite och kollat på film. Ganska skön och slapp dag faktiskt.
Filmen vi såg, I could never be you're women var jätte rolig tyckte jag så den rekommenderar jag verkligen att ni ska se om ni gillar komedier och lite kärlek också såklart :P
Annars har det nog inte hänt så mycket annat.

Just nu sitter jag här redo för sängen, fast det kommer nog dröja ett bra tag innan jag kommer dit ... Har i alla fall myst ner mig i soffan nu där jag ska sitta och gråta tillsammans med filmen P.S I Love You. Den är en av mina absoluta favoritfilmer!
Dock har jag borstat tänderna så jag inte ska sitta och vräka i mig massor med onyttigheter så får inte tröstäta till filmen men det ska nog gå i alla fall :P
Men nu ska jag konsentrera mig lite på filmen, tror inte det blir något mera inlägg så får säga god natt nu :)


Veronica

1 kommentar:

Anonym sa...

"Jag planerar att bli äldre.." xD