tisdag 17 februari 2009

God morgon!

Idag ska det hända lite mera saker än vad det gjorde igår ;D
Idag runt tolv kommer nämligen Neeis hit! Får se vad vi ska hitta på tror vi ska baka lite bara för jag är så sugen på chokladrutor (mocka rutor, kärleksmums eller vad ni kallar det. det är sånna med kokos på!) Sen så kanske jag kan lura med den lilla damen ut på en fotograferings tripp.
Kanske blir film också, allt kan hända när man är med nea :P

Som sagt runt en timme kvar tills hon kommer så måste kynda mig på att fixa mig lite, ser ut som ett troll för tillfället :P Har i alla fall sprungit runt och städat upp lite. Borde damma också så får se om jag hinner det sen innan hon kommer.
Nu ska jag i alla fall sminka mig lite, platta håret, klä på mig och äta lite frukost!

Vad ska ni göra ida?
jag lovar att jag inte ska bita er om ni lämnar en komentar ;D


Veronica

Inga kommentarer: