måndag 9 februari 2009

Sjukling på G?

Snälla säg att det inte är sant, jag vill inte bli sjuk nu!
Jag har alldeles för mycket saker att göra just nu så hinner inte bli sjuk. Men halsen känns helt tjock, svårt att prata/svälja och näsan rinner ... Fryser gör jag också, ligger nerbäddad med två flis filtar nu och datorn i knät så jag ska få lite värme. Hjälper dock inte så mycket men men.

Det blev att jag tog halv ett bussen hem idag, orkade inte vara kvar i stan. Sprang upp till andra John bauer gav Anton två snabb pussar och så rusade jag iväg till bussen igen.
Skönt att kommahem vid ett, vrålhungrig var jag också så har käkat lite och fixat. Nu ligger jag som sagt i soffan och borde plugga men är så trött så känner mera för att sätta på en film och sova ett tag...


Veronica

Inga kommentarer: