fredag 6 februari 2009

Neeeeeeeeeeeeeej!

Nej, titta vad jag fick se när jag vaknade idag!
Hemskt, jag vill ju ha vår, sol och värme nu.
Inte mer vinter, snö och kallt.
Usch, jag som inte ens har en mössa...

Det har i alla fall varit skönt att få sova till klockan nio, trodde först att klockan var halv 6 som vanligt när jag vaknade men så var det inte :P
Ska börja fixa mig nu och packa ihop resten av det jag ska ha med mig och sen hoppas på att Håkan kommer ihåg mig så han kommer hem och kan skjutsa mig till bussen sen.

Blir information & layout på eftermiddagen, vet inte riktigt vad den kursen innebär men förhoppningsvis blir den rolig!
Efter skolan sticker jag direkt hem till Fanny, vet inte vad vi ska göra ikväll.
Det enda jag har hört rykten om är att det ska bli räkor till middag ;D
Men nu är det dags för smink & kläder!

Veronica

Inga kommentarer: