fredag 6 februari 2009

Fanny, Fanny min älskade Fanny!

Nu sitter jag här hos Fanny igen och har blivit bjuden på små baguetter och té, mums!
Ikväll har vi inte bestämt vad vi ska göra än, blir nog att bara ta det lugnt och planera lite för våran shoppingrunda imorgon som jag längtar enormt mycket till!
Dock har jag bara 900 kr ...
Men lite ska jag förhoppningsvis komma hem med!

Skolan gick bra, gjorde ingenting kan man ju säga. Läraren Peter prata lite om kursen och så skulle vi bedöma våra kära små ettors uppfinningar dom kommit på.
Sen var det mest bara att sitta som vanligt ... Fast ganska skönt ändå :)
På rasten tog Erica, Micke och jag en promenad till Take away där jag köpte en halv baguett till lunch eftersom vi inte han äta i skolan.

Den där snön som föll i morse är kvar men det är mest blask, halt, blött och äkligt.
Har tappat räkningen på hur många gånger vi var nära att stupa omkull på vägen till och från skolan.
Mina fötter var helt genomblöta eftersom mina skor läcker in, inte mysigt...
Då var det skönt att komma hem till Fanny och bli bjuden på en kopp varmt té :)


Veronica

Inga kommentarer: