måndag 9 februari 2009

Nära döden upplevelse ...

Jag överlevde att gå från bussen in till skolan!
Dock var det nära att jag inte lyckades, för herre jisses vad halt det var! Jag tror jag höll på att fara i backen säkert tjugo gånger på den kosta lilla biten :P

Sitter i alla fall i säkert förvar i skolan och väntar på att vi ska börja halv 9. Vet inte riktigt vad vi har för lektion idag, tror det har med företaget att göra i alla fall. Hoppas också på att å reda lite på hur måndagarna kommer att se ut i fortsättningen för enligt schemat ska vi ha praktik varje måndag eftermiddag som skolan ska fixa.
Hmm återstår att se hur det blir.

Får se om vi slutar tidigt idag för i så fall kanske jag sticker upp till andra Bauer ett tag och pussar på skrutten där eller så åker jag direkt hem halv 1. Bara det att jag inte har så mycket att göra hemma, borde plugga ... Men det låssas vi inte om ;)


Veronica

Inga kommentarer: