söndag 8 februari 2009

800 inlägg nu!

Dagen har varit helt okej, blev att fika lite hos Fanny innan vi åkte hem.
Ville åka till IKEA idag för att köpa lite nödsaker till min garderob som jag fixar och trixar lite med, saknar ett par lock på mina lådor som vi inte hittar någonstans ... Men det var ingen annan som ville så det sket sig.

Åkte hem och börja fixa med garderoben i alla fall. Nu står lådorna under sängen så man kan nå allt som ligger i dom nu äntligen. Eftersom jag har en garderob i det lilla rummet och det som sagt är väldigt litet så kunde man aldrig dra ut lådorna helt så det som låg längst in i dom nådde man aldrig. Men nu är det fixat, bara locken som saknas så kläderna inte ska behöva bada i damm!

Skulle pluggat också som är ganska akut att jag behöver göra, men nej inget plugg idag. Är för trött nu känner jag. Ska nog hoppa in i duschen och köra mini spa istället, det behövs!


Veronica

Inga kommentarer: