onsdag 18 februari 2009

jag blir galen ...

Jag har så extremt otroligt tråkigt.
Jag håller på att bli galen, varje dag består av samma sak ligga i soffan och vänta på att något ska hända. Jag vill komma ut och göra saker. Då menar jag inte bara gå ut och gå en promenad ensam som jag brukar göra när jag verkligen har tråkigt. Nej, utan jag vill göra saker sånt som att ta med ett par kompisar ut och bowla, fika, bio eller bara umgås med någon.
Men som vanligt är problemet att jag bor 3 mil utanför stan, bussen kostar mer än vad det gör att göra dom saker jag nämnde och desutom så går bussen förbi mig bara in till stan kl 7 på morgonen och en klockan 6 men då kommer jag inte hem utan att någon måste hämta mig.

Visst jag tycker det är skönt att bo utanför stan ibland men vid lov och sånt är det hemskt eftersom man inte kan göra något. Det är så tråkigt, dagarna bara glider förbi utan att man gör något vilket känns helt meningslöst.
Jag vill ha en lägenhet i stan!


Veronica

1 kommentar:

Anonym sa...

oh jag håller med! Det är så tråkigt att man måste lägga massa pengar på att ta sig någonstans. För jag menar, då kan man ju faktiskt inte göra annat än ligga hemma om man inte har lust att slänga ut en hel förmögenhet på att ta sig någonstans, och troligtvis göra av med ännu mer pengar