onsdag 18 februari 2009

Ge mig pengar!

Som jag alltid gör för att bli på bra humör igen så kollar jag runt på olika shoppingsidor och gör upp långa listor på vad jag behöver köpa eller vill ha. Den lilla shopping turen som jag och Fanny hade för ett litet tag sen hjälpte inte mitt shopping humör så länge, det blev snarare värre ... Nu är mitt shoppinghumör ännu värre och jag har har suttit på gina tricots hemsida och nästan dreglar. Hemskt!
Så mycket snyggt det finns när jag varken har pengar eller presentkort kvar. Eller jag har 71 kr kvar på presentkortet tror jag ...
Men har gjort upp en liten lista på det jag behöver till i vår i alla fall och än så länge är den på stax över 2000kr.
Innan jag har lyckats få ihop dom pengarna kommer det vara höst förmodligen ...

Annica fyller ju år snart också så ska köpa present åt henne med, vet redan vad jag ska köpa. I alla fall en sak så det kommer ju först nu... sen måste jag ju börja samla ihop pengar tills vi ska till Ullared och innan dess hinner också både morfar och Håkan fylla år... GE MIG MER I STUDIEBIDRAG!!!!!

Men i alla fall, dessa jeans är otroligt snygga!
I love them, i want them ....





Veronica

1 kommentar:

Emelie sa...

Snygga byxor! :)
vem hade inte behövt mer pengar, speciellt nu på våren. Fast jag har lite tur som fyller år snart, så då får man väl något iallafall.
Gillar din blogg förresten! :'D