torsdag 15 januari 2009

Torsdag

Dagen började ju inte heller något bra precis. Försov mig och allt gick fel. Håret var en katastrof så var tvungen att tvätta det snabbt och hinna få det lite torrt så det inte blev så kallt. Så skulle jag göra en smoothie MEN så fick jag inte på den bunken på maskinen så kunde inte göra någon så stod och trixa med den ända tills det bara var några minuter kvar innan bussen gick så fick springa med en hurrande mage och halvblött hår ....

Fick hoppa av i Söder tull idag istället för att små springa till donken och köpa frukost och slänga i mig den. Fick bli en beagle och , fast det var ganska gott så det ska jag inte klaga på.
Kom till praktiken lite senare än jag brukar men eftersom jag sagt att jag börjar mellan 8-halv 9 så blev inte sen som tur var!

Dock har jag inte haft så mycket att göra idag, haft lite små tråkigt ibland. Gjort det vanliga som att packa upp varor och plockat lite bara. Sluta halv 4 då jag gick till bussen och åkte hem.
Han dock bara komma hem så var det dags att åka igen ... Mer om det i nästa inlägg!


Veronica

Inga kommentarer: