torsdag 15 januari 2009

Nu blir det bloggning - Vad hände igår?

Sådär, datorn är uppdaterad, jag har myskläderna på mig och one tree hill spelas upp på tv:n!
Jag är ju tjej så kan faktiskt se på DvD och blogga samtidigt!


Igår var en bra dag som blev dålig, varför tänker jag inte säga men jag var så arg så jag skakade!
Men skitsamma förhoppningsvis blir det bättre nu framöver ...
Så nu tar vi allt bra som hände igår som jag skulle bloggat om då!

Var som vanligt praktik igår, fick börja med att skära sönder årets nya katalog och stoppa in varje sida i en plastficka och sen in i en pärm. Höll på i två timmar, över 300 sidor så det kändes rejält i axeln sen kan jag säga efter att ha gjort samma rörelse hela tiden!
Fortsatte med att pricka av varor som kommit, sen lunch och slutade vid ett vilket var otroligt skönt!
Blev en snabbis upp på stan för att kolla på en ett års present till Anton, hitta en sak som jag tvekar lite på om jag ska köpa, får se hur det blir :)
Så blev det att springa till bussen som jag nästan höll på att missa!!

Åkte hem till Linnéa där vi höll på lite med scrapbookingen, har gjort en sida!
Blev inte så bra tycker jag dock, men det får duga ;D
Vi började också att kolla på Twilight, shit säger jag bara vad kär jag är. Helt underbar film, blev helt förstörd när mamma ringde och sa att dom va här och det var 50 min kvar av filmen ... Så får se resten någon annan gång. Jag läser ju första boken nu så ska försöka överleva på den!

Så blev det ju att åka hem och då blev det som det blev. Men som sagt så ska det förhoppningsvis lösa sig snart.

Så det var lite vad som hände igår!


Veronica

Inga kommentarer: