tisdag 13 januari 2009

Tisdag

Ganska segt och tråkigt på praktiken idag faktiskt, fanns inte så speciellt mycket att göra. Mest bara plockat upp varor och gått runt. Hittat lite paketsnören med roliga mönster som jag ska köpa till scrapbookingen tror jag i alla fall!

Var en snabbis upp på stan efter praktiken och köpte en lila slips till Håkan som faktiskt var otroligt snygg, enkel och dyr ...
Men men han blev glad för den och jag blir glad när jag får in pengarna på kontot igen ;D
haha, handlade lite smått med mamma och så hem och fika lite.
Ligger nu i soffan och andas ut lite och känner hur trött jag är. Har dock massor att fixa, ska till Linnéa imorgon och få lite tips till scrapbookingen förhoppningsvis så måste ta med mig allt sånt i någon väska och sen är inte rummet så fint heller så en städning skulle sitta fint.

Ska försöka resa mig upp och börja göra någon nytta nu så jag kan lägga mig och kolla på OTH sen!


Veronica

Inga kommentarer: