tisdag 13 januari 2009

Duktig Veronica

Sådär nu har jag städat lite snabbt, blev ganska bra faktiskt skönt att få lite plats att röra sig på igen ;D
Har också slängt alla gamla kvitton sen 2008. Ja, jag sparar på kvitton egentligen brukar jag göra en "årsredovisning" där jag räknar ihop hur mycket jag handlat för i olika kategorier som Kläder, smink, väskor & skor m.m men jag orkar inte känner jag så jag laddar om har skrivit nya lappar (de andra var sen 2005) och ska börja om på nytt nu och bli mera noga med det där och inte bara slänga ner kvittona i en låda.

Jag jag också lagt fram lådan, albumet och lite annat jag ska ha med mig till Linnéa imorgon. Ska bara komma på vad jag ska bära allt i ...
Men det löser sig nog imorgon i all stress, brukar göra de!

Det som jag också behöver göra ganska snart är att rensa bort massor av kläder eftersom nästan hälften av det jag har är det hål i eftersom mammas tvätrrmaskin hatar mig.
Så jag kanske kan lyckas fylla den med nya fräscha vårkläder, även om det inte är så troligt eftersom jag har ont om pengar men whatever ;P
Ska också komma på en lösning till mina underkläder, strumpr och pyjamasar som knappt går att nå för det är lite trångt där den garderoben är så ska åka till IKEA och köpa någon annan lösning om jag kan komma på något bra, det ända jag har nu är tre lådor under sägen men det gillar inte mamma ...
Men det löser sig nog det också får vi hoppas!

Nu ser jag på oth och väntar på mat :)


Veronica

Inga kommentarer: