måndag 19 januari 2009

Tandläkaren igen ...


Slutade praktiken klockan ett idag eftersom jag skulle tillbaka till den dumma tandläkaren och dra ut den sista tanden. Fick ta bedövning tre (!) gånger idag för att jag skulle känna något, fast ändå så blev det inte helt bedövat som förra gången då bedövningen var från halsen och upp genom hela huvudet ... Så det gjorde lite ondare att dra ut tanden idag.
Men jag bad om att få ha Ipoden i idag eftersom jag är så rädd för att höra ett "plopp" ljud när tanden försvinner så jag låg där i stolen och lyssnade på Foo Fighters - My Hero och spännde mig som bara den!
Men det gick bra, precis när låten va slut så var också tanden borta!

Han precis med 14.20 bussen hem så Håkan kunde hämta mig vilket var otroligt skönt än att behöva vänta på att mamma ska sluta vid 4.
Så nu sitter jag hemma och ska snart stoppa om mig själv i soffan och se på ett par avsnitt av One Tree Hill och vänta på att bedövningen släpper och att jag kan äta igen!


Veronica

Inga kommentarer: