söndag 18 januari 2009

Bröllopsmässa


Idag har jag varit på bröllopsmässa på förmiddagen tillsammans med Mamma, Håkan & Annica!
Var väldigt roligt faktiskt och trots min unga ålder så blir man ju sugen på bröllop, haha!
Dock så skulle jag inte kunna bestämma saker till bara ett bröllop så jag ska nog gifta mig flera gånger ;D

Haha, men vi provsmakade olika bröllopstårtor, testade tiaror, kollade på brudklänningar och lite sånt. Hade dock inte med mig min kamera och var för lat för att ta upp mobilen så vill ni se mera bilder får ni gå in på Annicas blogg och kolla!
Hittade i alla fall en väldigt fin brudklänning som jag knäppte ett kort på.

På eftermiddagen har det varit ett par släktingar här och fikat och pratat massor så det har varit jätte trevligt!
Nu har vi precis ätit så nu ska jag ladda upp för en liten tv kväll innan det är dags att sova!


Veronica

Inga kommentarer: