onsdag 21 januari 2009

Smittade han mig?

Hmm, har Anton smittat mig med sin otur idag?
Har inte alls varit en lika bra dag som igår, eller otur kanske man inte kan säga att det är utan mera extremt tråkig dag!
Jag har ärligt talat inte gjort ett skit på praktiken idag, har gått runt och försökt komma på saker att göra men ju längre tiden går desto mindre intresse får jag.
Känner att det räcker med praktik nu, jag vill tillbaka till skolan och få hänga med lite vad som händer där. Känns som jag har massor att göra men ingen aning om vad jag ska göra ....
Det ända jag vet är att jag måste göra 2 praktik uppgifter.

Typ det här är väll det ända jag gjort idag på praktiken, jag lär mig så mycket!

Som sagt tråkigt har det varit idag och det är inte roligare hemma eftersom Anton är i Stockholm och gör en uppgift till skolan och det ända jag har att göra är att se på oth, inte för det är tråkigt men jag skulle vilja göra något mer.
Men men, har lovat mig själv att sova tidigt idag även om jag gärna skulle vara vaken och se till så Anton kommer hem ordentligt så inte hans oturs dag har utvecklats till oturs dagar :P


Veronica

Inga kommentarer: