tisdag 20 januari 2009

Tur dag för vissa och otur för andra ...


Jag vaknade lite segt men blev ganska pigg och förvånansvärt glad, har varit jätte glad hela förmiddagen och små lett för mig själv :) Vet inte riktigt varför, men glad har jag varit i alla fall!

När jag sitter på lunchen och har lite små tråkigt får jag ett sms från en som inte alls var lika glad, snarare jätte arg och hade en riktigt dålig dag. Nämligen min kära Anton, stackaren <3
Som tur var så kunde jag möta upp honom (råkade bli 30 minuter längre lunch men men ...) Så han fick följa med mig till praktiken i nästan en timme så jag fick göra honom på lite bättre humör och det hjälte faktiskt tror jag :)

Och jag blev självklart jätte glad att få pussa på honom igen som jag inte gjort på evigheter! Saknat honom så mycket, så var så mysigt att få träffas ett litet tag igen.

Det gjorde verkligen min dag så jag är fortfarande jätte glad, men så otroligt trött så jag kan somna när som känner jag. Men jag ska försöka vara vaken och fortsätta se på OTH och prata med min stackars älskling som verkligen utnyttjar sin otursdag till MAX!


Veronica

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det gör nog jag också, men såg på nån bild från ditt rum att dina överglänser mina. tycker det är så jäkla dyrt!