fredag 16 januari 2009

Mini spaa

Som sagt så har det varit så otroligt skönt att vara hemma idag. Försökt att ta det lugnt samtidigt som kaoset fortsätter. Har fotat lite med mitt nya objektiv idag när jag var ute och hämtade posten, ska visa bilder sen tänkte jag!

Nu har jag varit instängd på toaletten i någon timme och bara tagit hand om mig själv. Filat fötter och händer, ansiktsmask, helkropps skrubb och insmörjning! så otroligt skönt och avslappnande, passade på att läsa lite i "om jag kunde drömma" också. Dock har jag fått otroligt ont i musklerna i ryggen igen så har lite panik för det känns som jag spänner mig nått så otroligt när jag sitter eller står. Men förhoppningsvis går det över eller så får vi kolla upp en massör som kanske kan hjälpa till lite.

Har också målat naglarna nu med ett ljusrosa nagellack från Mavala som heter "Poetic" så nu känner jag mig fräsch!
Ska snart fixa mig lite till och få på mig lite kläder istället för pyjamasen som suttit på hela dagen. Så ska vi åka och äta pizza sen :)
Men först ska jag kolla lite mera på One tree hill och måla på lite överlack!


Veronica

Inga kommentarer: