fredag 16 januari 2009

Dagen

Humör: Ganska neutralt
Gjort: Försovit mig till klockan åtta så det blev att vara hemma idag ...
Planer: Ska försöka göra något vettigt idag även om jag säkert inte kommer lyckas, ikväll ska vi ut och äta pizza!

Ser på: Ingeting, har inte orkat sätta på tv:n än
Lyssnar på: Tvättmaskinen
Läser: Har precis läst igenom alla bloggar jag följer
Dricker: Druckit té till frukost
Äter: blev en macka och stekt ägg till frukost också

Bästa: Det har faktiskt inte hänt något speciellt än, men skönt att få vara hemma och vila såklart. Att vi ska äta pizza är ju inte helt fel heller :)
Sämsta: ont i kroppen och att det är så kallt på mitt rum! lovar att det är det kallaste rummet ...

Väder: Kallt men solen smyger bakom molnen, frost är det också. Sist jag kollade på mätaren för en timme sen var det -9.1 !!

Inga kommentarer: