lördag 10 januari 2009

God Morgon!

Här sitter jag och små dricker dagens smoothie som består av laktosfri vaniljyoghurt, ica's blandning med frysta hallon/Mango, lite kokos, lite florsocker och lite mjölk :) Blev super smarrig och smakar verkligen sommar!
Munnen är bra nu har inte ont längre så det är skönt, men vågar inte äta på den sidan av munnen än ifall det fastnar någon bit i hålet, usch!

Som jag har sagt så kommer denna helg bli lugn, idag ska jag försöka kolla lite på en sida Fanny tipsade mig om där det står tips om blogg design och lite sånt. Hoppas på att jag orkar fixa lite med det, annars måste jag också kolla upp lite saker till skolan.

Snön är borta nu också, igår hörde jag faktiskt en fågel kvittra i stan och solen sken så det känndes verkligen som vår :) Men förra året när jag sa det så kom det en rejäl snöfall strax efter ...
Jaja :)


Veronica

Inga kommentarer: