fredag 9 januari 2009

Fredag

skönt med fredag, i helgen ska jag bara ta det lugnt och sova ordentligt hoppas jag!
Är så himla trött efter att bara ha varit på praktiken i 3 dagar så undrar hur jag ska klara av 3 veckor till ...
Vänjer mig snart hoppas jag.
Idag har jag burit flera, flera, flera kilo med tvättmedel och ställt i ordning på hyllor och fixat innan jag var tvungen att gå till tandläkaren.
Tandläkaren var inget roligt, men jag kom in 20 minuter tidigare så var klar när jag egentligen skulle vara där. Fick mängder av bedövning så var bedövad från halsen och upp till huvudet så det gjorde jätte ont ... Och så han drog i tanden, nej usch nu får jag ont av att tänka på det!


Mamma ska visa hur duktig hon är på yogan, bedöm själva ;D

Men nu känns det bättre och jag har fått i mig kvällsmat så det är bra!
Kollat på lets dance med mamma och Håkan samtidigt som vi först kröp runt på köksgolvet och typ visade massor olika träningsövningar typ och höll på massor, ingen aning om varför vi började med de ;D
Avslutade med massa dans också, mamma och jag dansade vals eller jag dansade och mamma flög med typ :P Så svängde håkan med mamma i en riktig bugg och snurrade runt henne som aldrig förr, haha hon kunde knappt stå sen!

Ligger nu och gäspar och kollar på LA ink, ska kanske sova snart är så himla trött känner jag!
Måste kolla så alarmet på mobilen är avstängd så jag inte vaknar av det imorgon och går upp och börjar göra mig iordning för praktiken, haha ;D
Det var nära att det blev så en annan gång när jag glömde larmet, jag satte mig upp i sängen och skulle precis gå när jag tänkte efter och kom på att det var lördag så slängde mig ner i sängen och somnade om igen, haha.
Så kan det gå!



Veronica

1 kommentar:

Annica sa...

Hon ska upp mer med benen! det där såg mesigt ut! =)