torsdag 11 december 2008

Tur dag?

Fast jag var sur imorse för att ingen kunde hämta mig vid bussen idag utan jag var tvungen att jobba hela dagen och fast jag är så förkyld så jag knappt kan stå så åkte jag till praktiken.
Och det visade sig bli en väldigt bra dag faktiskt, började med att slå in resten av ostbrickorna idag och fortsatte med att packa upp varor och plocka i ordning lite ordrar.
Lunchen var jätte trevlig satt och pratade med Sten om allt möjligt!
Sa att jag ville bli butiksledare och lite sånt så berättade han hur det var och hur man skulle bete sig och sånt. Så pratade vi om resor där han hade ganska mycket erfarenhet och hade varit på mängder av olika ställen!
Eftermiddagen gick åt till att fortsätta plocka med alla varor.


När jag slutat stannade jag kvar lite för att prata med en av killarna som säljer mobiltelefoner. Frågade om den nya Sony Ericsson c905 var värd pengarna och lite sånt så og han fram den och började prata massor om den och allt lät jätte bra!
Frågade också vad den skulle kosta med ett speciellt abonnemang och lite sånt och eftersom jag praktiserar där så skulle jag få den mycket billigare!
Så ringde till mamma och berättade så sa hon att jag kunde få den i julklapp av henne :) <3
Så nu ska den bli min!
Ska också kolla upp lite kamera saker om de kan beställa hem de åt mig sa mormor så skulle jag få de i julklapp också, woho är det inte min lyckodag idag? ;D

Nu ska jag mysa ner mig med någon bra film tills mamma kommer hem!


Veronica

Inga kommentarer: