onsdag 10 december 2008

Personligjulklappsinslagare?

Det kanske är något att satsa på?
Julklappsinslagare alltså, idag har jag börjat på att slå in ostbrickor. Det är ca 80 stycken indelat på 5 kartonger och jag har gjort 2 kartonger idag + en beställning på 6 andra chokladaskar.
Det är faktiskt så jag börjar tröttna på att slå in paket nu, tro det eller ej ;D
Men men, första delen av dagen gick åt till att inventera klart. Och jag hann klart lagom till lunch, var bara lite saker jag inte hittade kvar.
Så praktikdagen idag har bestått av att räkna och slå in julklappar.

Knäppte av lite kort på mig själv innan jag åkte.
Jeans - Cheap Monday, T-Shirt - Gina Tricot, Sjal - Cubus

Nu är jag så trött och slut i kroppen så jag orkar inte ens gå och hämta té för min onda hals och choklad för mitt enorma chokladbegär.
Men jag ska försöka, snart!
Blir att dega på soffan ikväll, funderar på att slå på en film tror inte det är något bra på tv ikväll faktiskt.
Men nu ska jag försöka orka mig upp , eller så ber jag mamma snällt med mina puppy eyes ;D

Veronica

Inga kommentarer: