tisdag 16 december 2008

Tisdag

Blir inte mycket bloggning nu när jag bara är på praktiken kommer hem, ligger i soffan kollar på tv/film och sen går och lägger mig. Inget roligt liv det ...
Men men, dagen har varit som vanligt med mycket att göra på praktiken.
Mamma kom till mig idag också för att köpa min nya älskling, Sony Ericsson c905.
Den är så fin!
Åkte upp en snabbis på stan efter det för att fixa lite saker + att köpa middag som bestod av sallad ifrån Paus.

Nu är jag helt slut och jag har MASSOR att göra + att rummet ser ut som jag vet inte vad... Sladdar ligger överallt så man får snubbla sig fram i mitt rum förtillfället.
Skulle ju varit hemma imorgon för att göra klart de sista uppgifterna i skolan, städa och plocka lite och förbereda för att det snart är jul.
Men nej det blir inget med dte eftersom en av killarna på praktiken är sjuk så är det ganska mycket att göra och ännu värre blir det såhär före jul så de undrade om jag kunde komma imorgon också, det tog emot men jag sa ja.
Så ja, min nöddag får väll bli någon annan dag ...

Nu är jag trött och ska försöka plocka lite och försöka slappna av lite hoppas jag, kommer nog sitta uppe ett bra tag fast jag borde sova...


Veronica

Inga kommentarer: