måndag 15 december 2008

Roligare Måndag

Varit en ganska bra måndag faktiskt, lite segt på praktiken dock för det fanns inte så mycket att göra faktiskt. Packade upp lite varor, plockade lite och sorterade.
Så bestämde mig för att gå hem efter lunch, eller hem och hem kom jag inte :P
Första stoppet blev hos Anton i skolan för att få pussa lite på honom som jag inte gjort på länge, usch va jag har saknat den snyggingen ;D
När han va tvungen att gå och filma så stack jag hem till Fanny där vi pratat massor, fikat lite och hon gjorde inbakad fläta på mig så hela min enormt snygga utväxt syns!

Nu är jag hemma i min älskade soffa igen och det är kallt!
Ska försöka få in musiken i ipoden som tydligen inte kom in igår när jag höll på med det ...
Ikväll blir det nog någon film eller tv as usual.
Jag vill ha lite mera människor i närheten där jag bor så man kan hitta på något, känner mig väldigt social idag!
Men icke, finns bara träd och en och annan sten ...


Veronica

Inga kommentarer: