tisdag 2 december 2008

Tisdag

Eftersom vi var lediga igår så känns det som att det är måndag idag så jag är lite efter i allt som händer ;D
Men så kan det vara!

Har svenska lektion nu på förmiddagen där vi ser på en modern version av William Shakespeares Romeo och Julia med b.la Leonardo Di Caprio. Lite små lustig film tycker jag allt att det är ...
I eftermiddag blir det Personlig försäljning då vi ska ha "prov". Hoppas vi får sluta när vi är klara, om inte så måste jag ändå gå vid rasten för jag ska till tandläkaren vid 14.00.
Hoppas på att dom bara ska ändra gummisnoddar i tandställningen så det inte tar så lång tid.


Anton kommer hit efter han har slutat vid halv 12 också :) Följer med mig till tandläkaren hoppas jag. Så ska vi gå på stan och sen bio ikväll kl 18.00, Madagaskar 2!
Ska bli riktigt mysigt eftersom han följer med hem ikväll också.
Så har fullt upp hela dagen, nu ska jag leta reda på en lärare och fråga lite om provet.


Veronica

1 kommentar:

Mr X sa...

Fan va snygg blogg!
kolla in min vettja, www.tortyrkammaren.blogspot.com