onsdag 3 december 2008

Sjuk

Usch, jag blev sjuk till slut.
Halsen gör ont så jag knappt kan svälja, näsan rinner och inte nog med det så värker det i tänderna sen tandläkaren igår så jag håller på att bli galen!
Känner mig så dum att Anton fick åka in själv till skolan, men jag känner att det är bäst för mig att ha ont hemma.

Julkalendern 2008, skägget i brevlådan

Nu ligger jag ner bäddad i soffan och ska se julkalendern för första gången, den verkar lite halvkonstig faktiskt. Vad hände med de traditionella bra julkalendrarna?
Trolltider, Spöket på Greveholm och när karusellerna sover?
Jaja, tiderna förändras ju.

Jag måste verkligen försöka plugga idag med webbdesign och allt ... Börjar få lite panik eftersom det ska vara klart nu snart...

FÖRRESTEN !

Blev inget mer bloggande igår heller, det blev inte så mycket shopping igår. Vi åkte till Mio och gick runt och suktade efter en lägenhet och alla snygga möbler istället och så gick vi till media markt och dreglade över våran mobil som både jag och Anton vill ha, Sony Ericsson c905.
Så käkade vi och sen var et dags för bion som var så himla bra!
Jätte rolig så den rekomenderar jag verkligen ;D

men nu ska jag ligga och tycka synd om mig själv!


Veronica

Inga kommentarer: