torsdag 20 november 2008

Torsdag

Uf hela dagen som vanligt, har gjort lite visitkort, logga och reklamblad på förmiddagen.
Nu har vi varit iväg och pratat med Åby fotografi igen om samarbetet och vi fick priser och sånt så det känns jätte bra att det funkar så bra med företaget :)
Däremot så ger jag snart upp på praktiken, fick nej från 2 ställen till idag som jag hade hoppats på.
Imorgon tar jag min sista energi och ska fråga på kontorabs kontorsbutik får jag nej där sa Lars att jag kunde gå till posten och fråga också så får göra det och får jag nej där ifrån också då ger jag faktiskt upp då skiter jag i praktiken då tänker jag sitta här i klassrummet helt själv och bara sura över att jag inte kunde hitta en praktikplats.

Jaja, nu ska vi vara positiva!
Kommer hem vid fem ikväll och är ensam hemma till ca 22-23 tiden ikväll så ska bara vara hela kvällen och inte göra nått. Borde städa eftersom Anton kommer imorgon igen :)<3
Kanske ska ha en liten konsert för mig själv i duschen också, haha!

Sitter fortfarande i skolan nu och gör inte så mycket, slutar strax. Då blir det att sitta och vänta på bussen som går om 1 ½ timme. Kommer hem vid 5, segt.
Men det är ju bara att stå ut.
Blir väll att bara glida runt någonstans och sukta över att man inte har pengar ...


Veronica

Inga kommentarer: