onsdag 19 november 2008

Lång dag...

Som vanligt så är det fullt upp för mig på onsdagar.
Efter skolan åkte jag hem till fanny och fick lite varm oboý eftersom det näst in till vräkte ner snö och slask, trevligt :)
Fick skjuts av Fannys mamma till dansen vilket var jätte snällt tycker jag.

Dansen var ganska rolig idag faktiskt, gick igenom våra två danser och nu börjar dom sitta faktiskt så förhoppningsvis kommer det gå bra på söndag :)
Fick även lära oss juldansen som alla dansare ska göra i slutet, haha det kommer vara så gulligt!
Annica kom och hämtade mig efter dansen så åkte vi hem och har käkat mat och nu sitter vi och äter chokladpudding i soffan.
Är så himla trött så ska sova snart och ladda för en dag me UF imorgon och paniken över att jag måste hitta en praktikplats!!!


Veronica

Inga kommentarer: