söndag 2 november 2008

Simple Plan 31 Oktober 2008

Som jag sa så var det en helt underbar soundcheck + konsert!
Jag var så lycklig för att jag har en sådan fin pojkvän som vann tävlingen så jag fick träffa dessa sköna killar :)
Det var jätte roligt, finns så mycket att berätta så skulle kunna skriva hur mycket som helst!!
Men jag tänker nog behålla det mesta för mig själv faktiskt ;D
Kan säga att jag fick mig ett par goda skratt i alla fall, David är ju bara för goo!
Han kom upp bakom mig och börja kolla på min jacka och sa "That's a really nice jacket!" Och så var han igång och frågade vart jag hade köpt den och massor ;D haha och den är ju köpt på Gekås i Ullared så han sökte upp det i sin mobil och sa att han kanske fick åka dit och köpa en sån, haha :) Hela tiden kom han och kollade på min jacka och sa hur fin den var ^^


Konserten var också lika bra som vanligt, snäppet bättre faktiskt :) Förbandet Zebrahead var sjukt bra! De fick verkligen med sig publiken och pratade massor och bad oss göra saker som att vi skulle sätta oss ner på golvet och sen hoppa upp :P I en annan sång skulle vi peka finger och skrika "Fuck" när han sa woooho ;D
Simple plan var inte sämre dom, dom kan alltid charma publiken med deras snälla ord om Sverige. Att de vill flytat hit, Sverige har de snygagste tjejerna och de sjöng faktiskt en sång om Sverige också.
Underbart, jag längtar redan tills dom kommer igen :)

Kolla min Bilddagbok för flera bilder!



Veronica

Inga kommentarer: