måndag 3 november 2008

Måndag

Så var höstlovet slut och dags för en tidig måndag igen. Som tur var så blev det en mjukstart eftersom jag bara har en lektion idag, webbdesign. Ganska skön lektion, fick lite gjort också. Inte så mycket men i alla fall något.
Fick ghosta om datorn idag också för att få in CS3 paketet, ÄNTLIGEN!
Hade ganska trevligt jag, Erica & Tom (läraren) då vi väntade på att datorerna skulle bli klara. Pratade på om de andra lärarna, motor, foto och allt möjligt! Skön kille den där Tom ;D

Dock blev jag inte lika glad när jag försökte ladda hem msn på nytt. Mycket krångel och inget funkade så fick göra ny msn istället. Så nu finns jag på Whoopsie@live.se om ni vill prata med mig :) Mina mail kommer dock fortfarande till min gammla adress.
Inte för att jag tycker om den heller, inget är som det brukar och smileysarna man själv sparar funkar inte att skriva, Usch på den!
Det som är konstigast är endå att jag inte kan instalera det msn som jag hade förut ...

Jaja, Åkte som sagt hem tidigt. Suttit och fixat lite vid datorn, Duchat + ansiksmask. Så kom mamma hem och då var det bara att slänga sig i bilen för att åka till Neiis för att bta så hon fick sina skivomslag och jag fick mitt smink som vi råkat bytt med varandra sen konserten ;D

Ikväll blir det lugnt, funderar på film mys kanske. Eller så blir dte bara datorn som det brukar ... Nej, ikväll ska jag se på film!
Så det så :) Ska komma i säng i god tid också eftersom jag knappt sov något inatt ...


Veronica

Inga kommentarer: