fredag 24 oktober 2008

Underbar dag!


Idag har jag haft det så himla roligt!
Varit på toppen humör och allt har bara känts så otroligt bra :)
Först var det idrott där vi skulle gå en mil igen. Jobbigt var det fast det gick himla fort faktiskt"
Så gick Julia, Erica och jag till stan till en toa som vi tog över helt med våran musik, kläder och smink haha ;D
Sjöng för full hals och så helt plötsligt kommer det in massor med människor!
Haha det var ganska roligt :)



Så bar det av till dagens första fika bestående av en cola och en shokladboll på Cofee house by george där vi satt ett tag och bara slappnade av efter våran lilla promenad. Så gick vi lite på stan innan vi gick för att möta upp Julias kompis Céline som kom från nyköping. Så gick vi ännu mera på stan och hade det jätte roligt verkligen!
Så blev det dags för dagens andra matpaus där bara Julia & Céline åt och jag & Erica snodde lite av Julia (A) Så blev det ännu mera stan.
Så ringer Anton och känner sig ensam på stan så mötte upp honom och så följde jag med honom ner till hans körskola och fixa lite så åkte vi buss tillbaka till stan där han åkte vidare till skolan och jag letade upp tjejerna igen.
Så sprang vi runt ännu mera på stan innan vi hamnade på det sista matstället för min del , Lindahls café där Erica & Julia köpte varsin kaffe latte som jag också råkade dricka upp halva Julias för hon tyckte inte om den ;D
Så kom Kim (kompis till Erica) och hälsade på lite också, fast precis när han kom så ringde mamma och undra om jag var påväg för hämta min väska så var tvungen att åka för att hämta den och sedan åka upp till andra John bauer och möta upp Anton för att åka hem till honom :)
Hade verkligen jätte roligt på stan tjejer! :D

Mötte då som sagt upp Anton poch åkte hem till honom, så hämta hans pappa oss och så stannade vi och köpte pizza som vi nu har ätit så är helt propp mätt!
Men gott var det och nu sitter vi här framför varsin dator och nördar ;D
Ska bli en riktigt mysig helg tycker jag eftersom det finns ingen bättre än min skrutt! :D <3
Som ni säkert har blivit vana vid så brukar det inte bli så mycket blogg men jag ska försöka!


Veronica

1 kommentar:

EricaElving sa...

Jaa jag hade också skit roligt asså! :)
Bio nästa vecka! :D <3