lördag 25 oktober 2008

Lördag!

Som vanligt så kan inte jag sova så bra utan jag vaknade runt 7 idag och låg och vred på mig tills klockan blev 9 då jag somnade till ordentligt och sov i alla fall en timme tills jag vaknade av att jag hade ont i hela kroppen kändes det som så vet inte hur jag legat :P
Började putta lite på Anton så han också vaknade (A)
Så ringde jag till Annica för att väcka henne och mamma som varit ute och festat på bomull igår ;D Haha dom lät så pigga!

Käka frukost och duschade förut och nu passar jag på att spela lite GH medans jag väntar på att Anton ska duscha klart och lite sånt så ska vi åka in till Media markt sen som har något jubileums skir eller något liknande idag. Mans ka tydligen få testa på nya Gutar hero world tour där så Anton är i eld och lågor!
Jag hoppas mest på att dom har massa små bullar som dom hade i våras när vi var där också på något konstigt :D

Nu ska jag leka rock stjärna!


Veronica

Inga kommentarer: