onsdag 8 oktober 2008

Standup Turne 2008

Nu är jag hemma och jag är så trött så jag inte vet vad jag ska ta mig till!
Men tänkte ändå försöka skriva ner en liten sammanfattning av standup teatern jag va på idag :)
Skriver personerna i den ordningen som jag tyckte var bäst.


Måns möller

1. Måns Möller
Klockren! Jag tycker han är jätte rolig verkligen och han har bra variation i sin stand up och han pratar mycket till ungdomar och gör mycket miner och rörelser vilket gör att det blir ännu roligare!
Han var helt klart utan tvekan min favorit för kvällen :)

2. Özz Nujen
Özz var roligare än jag tänkt mig faktiskt och också han bjöd väldigt mycket på sig själv. Dock blir det väldigt mycket skämt om utlänningar och sånna saker. Visst det är roliga skämt men kan tyvärr bli lite mycket i längden tycker jag.
Men rolig var han och han gjorde en mycket bra start på kvällen!

3. Björn Gustavsson
Antar att det skulle vara kvällens höjdpunk men jag måste erkänna att jag blev lite besviken på Björn. Han kör hela tiden liknande skämt och därför blir det ju lite tråkigt ibland. Visst fick man sig ett bar goda skratt men inte tillräckligt för att han ska hamna högre upp ...

4. Soren Ismail
Han är verkligen gullig att se på när han kom ut så liten på scen och sa jätte tyst "hej" men sen?
Han pratade så snabbt och ibland också väldigt tyst så det var ganska svårt att höra vad han sa tyvärr. Visst hade han ett par roliga skämt också men tyvärr så räker det inte så långt ...


Detta är vad jag tyckte i alla fall just so you know ;D
Nu ska jag strax hoppa in i sängen!


Veronica

Inga kommentarer: