onsdag 8 oktober 2008

Smarrig lunch!

Lunchen var riktig god idag faktiskt, blev ju bjuden på Donken av Julia ;D
Istället för att äta pytti panna i skolan ...
Eftersom våran lärare i logistik inte var här idag så gjorde vi klart uppgiften och drog till stan istället. Så käkade och gick runt lite och så tog vi en snabbfika innan vi gick tillbaka också bara för att .



Nu sitter vi på engelska lektionen och håller på att skriva på ett arbete där vi ska vara en utbyte student och prata massor om våran hemstad och massor.
Så mitt nya jag är Hayley Smith ifrån Cardiff i Wales ;D
Går dock lite segt att skriva för vet inte riktigt vad jag ska skriva om men det löser sig väll får vi hoppas!
Så det är väll bäst att fortsätta jobba nu istället för att sitta här och skriva ... snart:)

Anton kom förbi skolan förut lagom tills vi skulle läsa i våran bok på engelskan så satte mig hos honom och pratade massor istället och så snodde jag hans armband som han inte kommer få tillbaka på ett bra tag eftersom han är ledig tills på måndag ^^
Så kan det gå!

Nu ska jag jobba!


Veronica

Inga kommentarer: